מלדיבים עם ילדים: 10 המלונות הכי טובים למשפחות ב2023

תוכן עניינים

האיים המלדיביים, יעד יוקרתי מבוקש שלעיתים קרובות נמצא בראש רשימת הקטגוריות של אנשים, מציג מקום מפלט אידיאלי לחופשה המשפחתית הבאה שלכם. אם אתם מטיילים עם ילדים,ורוצים להגיע למלדיבים עם ילדים ומחפשים אתר נופש הידידותי למשפחות יש חשיבות שלמקום ישמועדון ילדים ייעודי ובריכת שחייה לילדים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, האיים המלדיביים פונים לא רק לירח דבש ולזוגות אלא גם למשפחות, ומציעים מגוון פעילויות המותאמות לילדים. ממפגשי דולפינים מרגשים ודגים טרופיים תוססים ועד חופים שובי לב, ציד אוצרות והרפתקאות שחייה ושנורקלינג מענגות, האיים המלדיביים הם גן עדן שיצית את דמיונם של ילדיכם ויצור זיכרונות מתמשכים לכל המשפחה.

איך בוחרים מלון במלדיבים עם ילדים?

כדי לפשט את תהליך קבלת ההחלטות שלך, לקחנו יוזמה לאצור מבחר של 10 אתרי הנופש המובילים במלדיביים למשפחות. בעת הערכת אתרי הנופש הללו, התמקדנו בארבעה היבטים מכריעים התורמים לחוויה משפחתית יוצאת דופן: מועדון ילדים (ומועדון נוער) מאובזר היטב, בריכת ילדים ייעודית, מתקני שמרטפות אמינים ותפריטי ילדים מפתים הזמינים במסעדות הנופש. היה סמוך ובטוח, הקדשנו את הזמן לבחירת יד את אתרי הנופש האלה, כדי להבטיח שהצרכים וההעדפות של המשפחה שלך ייענו. כעת, כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את אתר הנופש המושלם ולשקוע בהרפתקה משפחתית בלתי נשכחת באיים המלדיביים.

האם המלדיביים מקום טוב לחופשה משפחתית עם ילדים?

כן, התכוננו להיות מרותקים לשפע הפעילויות הידידותיות למשפחות שמחכות לכם במדריך הטיולים המקיף שלנו לאיים המלדיביים. הארכיפלג המדהים הזה מציע הרבה יותר מסתם יעד לירח דבש. תתכוננו למפגשים מרתקים עם כרישי שונית, דולפינים שובבים ודגיגונים חינניים. השתתפו בהרפתקאות מרגשות כמו קיאקים ומצנחי רחיפה, וטבלו את עצמכם ביופיים של מי הטורקיז של המלדיביים. שחרר את ההרפתקן הפנימי שלך כשאתה מצטרף לציד אוצרות, בהנחיית מועדון הילדים שמספק אתר הנופש שלך. האיים המלדיביים מזמנים לכם מגוון חוויות שייצרו זיכרונות יקרים לכל המשפחה.

האם חופשה במלדיבים עם ילדים מתאימה לפעוטות בגילאים 1-3?

כן, ללא ספק! גם לילדים בגילאים האלה יש תעסוקה במלדיבים, נדנדות, מגרשי משחקים, בניית ארמונות חול ופעילויות של המלון המיועדות לגילאים אלה, המלונות במלדיבים מקבלים בחום ילדים בגילאים אלו ומכינים להם פעילות חוויתית שגם הם יהנו

באילו אתרי נופש במלדיבים יש מגלשות מים או פארק מים לילדים?

Soneva Fushi, הידועה בהיצע יוצא הדופן שלה ידידותי למשפחות, בולט כאתר הנופש הפופולרי ביותר במלדיביים הכולל מגלשת מים מרגשת לילדים. מגלשת מים אדומה ספירלית זו, הממוקמת במועדון הילדים The Den, מבטיחה כיף והתרגשות אינסופיים לילדים בכל הגילאים. תארו לעצמכם את השמחה על פניהם כשהם מטה את השקופית, ויוצרים זיכרונות יקרים שיימשכו לכל החיים. כדי לדמיין את האטרקציה המרגשת הזו, התבונן בתמונה הכובשת למטה. Soneva Fushi מאמצת את רוח ההרפתקאות, ומבטיחה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

באילו אתרי נופש במלדיב יש את מועדוני הילדים הטובים ביותר?

בחרנו בקפידה 10 אתרי נופש יוצאי דופן למשפחות באיים המלדיביים, שכל אחד מהם כולל מועדון ילדים ייעודי (וחלקם אפילו מציע מועדון נוער). אתרי נופש אלה נותנים עדיפות ליצירת חוויה בלתי נשכחת עבור הקטנים שלכם. התכוננו לעולם של התרגשות כשהילדים שלכם משתתפים במגוון פעילויות מרתקות. חיפושי אוצרות יציתו את תחושת ההרפתקה שלהם, בעוד ששיעורי בישול מלדיביים יכירו אותם עם טעמים וחוויות קולינריות חדשות. טיולי אופניים באי יאפשרו להם לחקור את היופי של הסביבה שלהם, בעוד מסיבות בריכה לילדים מבטיחות כיף אינסופי במים. ואיזו דרך טובה יותר להירגע מאשר בלילות סרטים, המספקים אווירה נעימה ומשעשעת להנאת כל המשפחה. אתרי נופש אלה באמת אצרו מגוון של חוויות מענגות שישאירו לילדיכם זיכרונות בלתי נשכחים מהזמן שלהם באיים המלדיביים.

באילו אתרי נופש במלדיבים יש מועדון נוער?

אם אתם מתכננים טיול לאיים המלדיביים עם בני נוער , תשמחו לדעת שאתרי נופש כמו LUX South Ari Atoll ו- Centara Grand Island Resort מציעים מועדוני נוער פנטסטיים שתוכננו במיוחד כדי לבדר בני נוער. עד גיל 17. אתרי נופש אלו מבינים את החשיבות של מתן פעילויות מרתקות ומתאימות לגיל לבני נוער, ומבטיחים להם חופשה בלתי נשכחת מלאה בהתרגשות ובידור. מספורט מים מרתק והרפתקאות חוף ועד למשחקים אינטראקטיביים והזדמנויות ליצירת קשרים חברתיים, מועדוני נוער אלה מותאמים כדי להשאיר את המתבגרים שלכם מעורבים ומבדרים במהלך שהותם. תהיו בטוחים שהם ייהנו וייצרו זיכרונות מתמשכים באתרי הנופש יוצאי הדופן האלה באיים המלדיביים.

אילו מלונות במלדיביים מציעים בייביסיטר?

אנו מבינים את החשיבות של מתן שקט נפשי להורים במהלך שהותם באיים המלדיביים. זו הסיבה שכל 10 אתרי הנופש המשפחתיים שנבחרו בקפידה מציעים שירות שמרטפות אמין, המבטיח שההורים יוכלו ליהנות מקצת רגיעה ראויה או לחקור את האי ללא כל דאגות. העלות של שירותי שמרטפות עשויה להשתנות בין אתרי הנופש, עם אפשרויות כגון Six Senses Laamu שמציעה תעריפים החל מ-$15 USD לשעה ו-Soneva Fushi מספקת שירותים ב-$25 USD לשעה. תעריפים אלו משקפים את המסירות והמומחיות של הבייביסיטרים, המחויבות להבטיח את הבטיחות והאושר של הקטנים שלכם בזמן שאתם נהנים מהזמן שלכם באיים המלדיביים.

האם ילדים יכולים להישאר בווילות מעל המים של המלדיביים?

כן ולא, כשמדובר ללינה בבונגלוס ובווילות מעל המים במלדיביים, קיימות מגבלות גיל מסיבות בטיחות. בעוד שהמדיניות עשויה להשתנות בין אתרי נופש, נהוג להטיל דרישת גיל מינימלי של כ-6 שנים. הורים או אפוטרופוסים עשויים להתבקש גם לחתום על טופס ויתור המכיר בחששות הבטיחות הקשורים לילדים צעירים השוהים במקומות לינה אלה. חשוב לבדוק את המדיניות הספציפית של אתר הנופש שבחרת לגבי מגבלות גיל לבונגלוס ווילות מעל המים כדי להבטיח ציות ובטיחות כל האורחים.

מהם המלונות הטובים ביותר במלדיביים למשפחות עם ילדים?

בחרנו בקפידה 10 אתרי נופש מצוינים במלדיביים המושלמים למשפחות עם ילדים. אתה יכול לבחור מתוך מגוון אפשרויות, כולל אתרי נופש עם מועדוני ילדים ומועדוני נוער.

1.מלון בנדוס המלדיביים BANDOS MALDIVES

מרחק משדה התעופה מאלה: 15 דקות בסירת מנוע מהירה (צפון מאלה אטול)
בריכת ילדים: כן
טווח גילאים של מועדון הילדים: 3 עד 12 שנים
שירות שמרטפות: כן, $20 דולר לשעה

 

2.  מלון סובנה פושי SONEVA FUSHI

מרחק משדה התעופה של מאלה: 30-40 דקות במטוס ימי (Baa Atoll)
בריכת ילדים: כן, 2 בריכות
טווח גילאים של מועדון הילדים: 4 שנים ומעלה
שירות שמרטפות: כן, $25 דולר לשעה

אתר נופש ידידותי למשפחות זה הוא אי גן עדן פרטי עם וילות מרווחות המושלמות לכל המשפחה. באתר הנופש Soneva Fushi בדירוג 5 כוכבים, ילדים ובני נוער יכולים ליהנות מהמתקנים המדהימים. הם יכולים ליהנות ממועדון הילדים המדהים בגודל 1,300 מ"ר בשם The Den, המציע מגוון רחב של פעילויות. באתר הנופש יש גם שתי בריכות לילדים, מגלשת מים אדומה מלהיבה, ספינת פיראטים, חדר מלא בלגו ודופלו, חדר גלידות, חדר שוקולד ועוד הרבה יותר! ה-Den פתוח מ-10:00 עד 17:00 מדי יום ומציע חוויות מהנות כמו טיולי אופניים בטבע, מסיבות בריכה לילדים, וצייד אוצרות מרגש של פיראטים. בערב מתקיימות סדנאות צפייה בכוכבים ולילות סרטים. לקטנטנים שלכם יהיה זמן בלתי נשכח באתר הנופש הזה!

 

 

3. מלון ששת חושים לאמו LAAMU SIX SENSES

מרחק משדה התעופה של מאלה: 35 דקות במטוס ימי, בתוספת שייט של 15 דקות בסירת מנוע מהירה (Laamu Atoll)
בריכת ילדים: כן, עם כל וילה משפחתית
טווח גילאים של מועדון הילדים: 3 שנים ומעלה
שירות שמרטפות: כן, $15 דולר לשעה

Six Senses Laamu הוא אתר נופש מפואר בדירוג 5 כוכבים הממוקם בחלק הדרומי של אטול לאמו של האיים המלדיביים. בדיוק כמו לסונבה פושי, ל-Six Senses יש מועדון ילדים בשם The Den. המועדון מספק לילדים צעצועים כמו אבני בניין, מכוניות ופאזלים, כמו גם מתקני שעשועים כמו סורגים לקופים, נדנדות וחבלי טיפוס. ילדים יכולים גם להשתתף בכיף בפעילויות קולינריות כמו אפיית עוגיות, עוגות ופיצות. באתר הנופש הידידותי למשפחות זה, ילדים מגיל 5 ומטה יכולים לאכול בחינם, וילדים מגיל 6 עד 11 מקבלים הנחה של 50% על האוכל שלהם. אתר הנופש מציע גם בר גלידה חינם עם למעלה מ-40 טעמים להנאת כל המשפחה. Six Senses מעודד את כל בני המשפחה לשנרקל בשונית הבית שלהם, שם גם ילדים וגם מבוגרים יכולים לשחות עם צבים, דגים טרופיים, כרישי שונית, דגיגונים וסרטנים.

 

 

4. מלון האיים הפרטיים בנייאמה NIYAMA PRIVATE ISLANDS

מרחק משדה התעופה של מאלה: 40 דקות במטוס ימי (Dhaalu Atoll)
בריכת ילדים: כן, עם כל סוויטת חוף משפחתית וסטודיו חוף משפחתי
טווח גילאים של מועדון הילדים: 1 – 12 שנים
שירות שמרטפות: כן, $20 דולר לשעה

Niama Private Islands הוא אתר נופש שמציג את עצמו כ"מגרש המשחקים של הטבע". הוא מורכב משני איים תאומים הנקראים Play וצ'יל, המחוברים ביניהם באמצעות גשר קטן. מועדון הילדים של אתר הנופש נקרא Explorers Kids Club והוא פתוח מדי יום בין השעות 9:00-18:00. המועדון פונה לילדים בגילאים שונים ומחלק אותם לארבע קבוצות או "שבטים": גלובטרוטרים (בני שנה-שנתיים), הרפתקנים (בני 3-4), וויאג'רס (בני 5-7), וחלוצים (8 שנים) -בן 12). מועדון הילדים אקספלוררס מציע מגוון פעילויות מרגשות, לרבות קיר טיפוס צוקים, פארק ספלאש, טרמפולינה, במת הופעות ואפילו שיעורי מאסטר שף.

 

5. מלון אטמוספיר קניפושי ATMOSPHERE KANIFUSHI

מרחק משדה התעופה של מאלה: 30 דקות במטוס ימי (Lhaviyani Atoll
בריכת ילדים: כן
טווח גילאים של מועדון הילדים: לא צוין
שירות שמרטפות: כן, עד גיל 4

אטמוספיר קניפושי הוא אתר נופש גדול באיים המלדיביים, המשתרע על פני 2 קילומטרים. משפחות יעריכו כי אתר הנופש הזה ידוע בכך שהוא מספק חווית חופשת חוף ללא טרחה הכל כלול. אתר הנופש מציע 132 וילות וסוויטות מנותקות, כולן עם גישה ישירה לחוף הים. מועדון הילדים פתוח בין השעות 9:00-21:00 ומציע מגוון מגוון של פעילויות יומיומיות כגון ציור קוקוס, ציד אוצרות באיים, זומבה לילדים, איתור עלים, הכנת ארונות חול, ציור קעקוע חינה, הכנת פיצה ולילות סרטים. חשוב לציין שבכפר הנופש יש שתי בריכות שחייה, The Liquid ו-The Sunset, כאשר האחרונה שמורה למבוגרים בלבד.

 

 

6. מלון  ארבע העונות FOUR SEASONS ב-KUDA HURAA

מרחק משדה התעופה מאלה: 25 דקות בסירת מנוע מהירה (צפון מאלה אטול)
בריכת ילדים: כן
טווח גילאים של מועדון הילדים: 4 – 12 שנים
שירות שמרטפות: כן

Kuda Huraa Resort by Four Seasons הוא מלון 5 כוכבים מפואר הידוע ברחבי העולם באיכותו יוצאת הדופן. ממוקם בצפון מאלה אטול, אתר נופש באי זה מתוכנן להידמות לכפר מלדיבי מסורתי. משפחות עם ילדים ישמחו ממתנות קבלת הפנים האישיות וממגוון הפעילויות המהנות המוצעות במועדון הילדים Kuda Mas. Kuda Mas, שפירושו "דג קטן" בשפת ה-Dhivehi המקומית, פתוח מדי יום בין השעות 9:00-17:00. ילדים יכולים להשתתף בפעילויות מרתקות כגון סדנאות להכנת בועות, שייט דולפינים, שיעורי גלישה והאכלת דגים. אתר הנופש כולל גם מרכז גילוי ימי ויש לו ביולוג ימי משלו.

 

7. מלון לוקס דרום ארי טולLUX SOUTH ARI ATOLL

מרחק משדה התעופה של מאלה: 25 דקות במטוס ימי
בריכת ילדים: כן
טווח גילאים של מועדון ילדים: 3 – 12 שנים (מועדון PLAY)
טווח גילאים של מועדון נוער: 12 – 17 שנים (מועדון סטודיו 17)
שירות שמרטפות: כן, $18 דולר (+מס) לשעה

אתר נופש בדירוג 5 כוכבים זה, הממוקם על האי הפרטי היפהפה Dhidhoofinolhu, הוא מקלט עם 8 מסעדות, 5 ברים, 193 וילות פרטיות, קולנוע חיצוני ו-2 מועדוני ילדים. מושלם למשפחות, LUX South Ari Atoll מציע שני מועדוני ילדים פנטסטיים: PLAY לילדים בגילאי 3-12 וסטודיו 17 לבני נוער בגילאי 12-17. שני המועדונים פתוחים מדי יום בין השעות 9:00-19:00 ומציעים פעילויות מרגשות כמו ציד אוצרות באיים, שיעורי ריקוד ושפה, ספורט חוף, שיעורי אמנות ושיעורי "טדי טניס" חינוכיים. אתר הנופש מספק גם חווית כריש לוויתן מיוחדת בהובלת הביולוג הימי המתגורר שלהם, שם האורחים יכולים לחזות ביצורים המפוארים הללו על סירת דיג מלדיבית מסורתית בשם Dhoni.

לאפשרויות הרפתקאות נוספות ומלונות בדרום ארי אטול, תוכלו לבקר באי Dhigurah Maldives. אי ציבורי זה מחובר לאטול LUX דרום ארי באמצעות גדת חול ארוכה במיוחד, מה שיוצר חוויה ייחודית לאורחים.

 

8.מלון סנטורה גרנד איילנד CENTARA GRAND ISLAND RESORT & SPA

מרחק משדה התעופה של מאלה: 25 דקות במטוס ימי או 90 דקות בסירת מנוע מהירה (דרום ארי אטול)
בריכת ילדים: כן
מועדון ילדים טווח גילאים: 4 – 9 שנים (Camp Safari Kids Club)
טווח גילאים של מועדון נוער: 10 – 17 שנים (E-Zone)
שירות שמרטפות: כן, לגילאי 3 ומעלה

רשת המלונות Centara, הידועה בנוכחותה בתאילנד, פתחה את אתר הנופש הראשון שלה באיים המלדיביים בשם Centara Grand Island Resort בשנת 2009. ממוקם על האי הפרטי מאצ'פושי, אתר נופש זה הכל כלול מציע וילות ייחודיות מעל המים שעוצבו עם משפחות ב- אכפת. וילות אלה כוללות חדרי שינה נפרדים לילדים המצוידים במשחקי וידאו פלייסטיישן. כדי לארח משפחות עם ילדים מקבוצות גיל שונות, אתר הנופש מספק את מועדון הילדים Camp Safari לילדים בגילאי 4-9 ואת ה-E-Zone לבני נוער בגילאי 10-17. שני המועדונים פועלים בין השעות 8:30-18:00. ילדים צעירים יותר יכולים לעסוק בפעילויות כמו ציור, קריאת ספרי ילדים ומשחקים במגרש המשחקים החיצוני, בעוד שה-E-Zone מציע את משחקי הווידאו העדכניים ביותר בסוני פלייסטיישן, Xbox 360 ו-Nintendo Wii. אתר הנופש מציע גם טיולים מרגשים מבוססי אוקיינוס לכל המשפחה, כולל ספארי שנורקלינג ושייט דולפינים בשקיעה.

 

 

9. מלון  סאן אקווב ריף SUN AQUA VILU REEF

מרחק משדה התעופה מאלה: 35 דקות במטוס ימי (דרום נילנדה אטול)
בריכת ילדים: כן
טווח גילאים של מועדון הילדים: 3 עד 12 שנים
שירות שמרטפות: כן, $15 USD (+מס) לשעה

אתר נופש מפואר זה בדירוג 5 כוכבים, הידוע כמקום בו יוקרה פוגשת דקדנציה, מציע מגוון אפשרויות לסעודה עם ארבע מסעדות הנותנות מענה לטעמים שונים. בין אם אתם מעדיפים מנות מערביות, מטבח מזרחי טעים, או פירות ים טריים, תמצאו אותם כאן. ממוקם על האי Meedhuffushi, Sun Aqua Vilu Reef קיבל פרסים יוקרתיים, כולל פרס World Travel 2017 עבור אתר הנופש המוביל של וילת המים באוקיינוס ההודי. מועדון הילדים של אתר הנופש (פתוח מדי יום בין השעות 8:30 עד 18:00) כולל בריכה פרטית משלו, חדר משחקים ומגוון פעילויות משעשעות כמו ציורי פנים ואומנות קוקוס. יש אפילו טרמפולינה בנג'י להנאת ילדים גדולים ומבוגרים. ריף Vilu מציע טיולים ידידותיים למשפחות, כולל ביקורים באיים מקומיים, הפלגות צפייה בדולפינים, דיג מסורתי של חוט מלדיבי ועוד, המאפשרים לכולם לחוות יחד חוויה בלתי נשכחת.

 

 

10. מלון קונסטנס הלבלי CONSTANCE HALAVELI

מרחק משדה התעופה מאלה: 25 דקות במטוס ימי (צפון ארי אטול)
בריכת ילדים: כן
טווח גילאים של מועדון הילדים: 4 – 11 שנים
שירות שמרטפות: כן, $20 USD (+מס) לשעה

אתר הנופש Constance Halaveli באמת מאמץ את המהות של האיים המלדיביים, עם האי שלו בצורת סירת דייגים מסורתית הנקראת Dhoni. אתר נופש יוקרתי בדירוג 5 כוכבים זה כולל שלוש מסעדות, שני ברים ובר סושי ייחודי עם רצפת חול. משפחות יאהבו את וילות החוף, שכל אחת מהן מצוידת בבריכת מים עמוקים פרטית להנאת כולם. מועדון הילדים קונסטנץ של אתר הנופש מספק פעילויות יומיות בין השעות 9:00-21:00, כולל הכנת פיצה, ציד ומרוצי סרטנים, הכנת פסיפס חול ומיני דיסקו לקטנטנים. ניתן לבקש גם עגלות תינוק לנוחות נוספת.

לסיכום

פרסנו לפניכם את האופציות הטובות ביותר לפי המחקר שלנו למלונות  שמתאימים למשפחות עם ילדים, בנוסך הכנו גם מדריך טיולים לאיים המלדיביים שיכול לעזור לכם להתכונן לחופשה בצורה טובה ולמה לצפות.
עד כאן הפוסט הזה, מקווה שהצלחתי לעזור

דילוג לתוכן