מלון אמרלד פארופושי Emerald Faarufushi Resort & Spa Hotel

מספר כוכבים
5/5

על המלון

התכוננו לנפוש בעולם של יוקרה ב-Emerald Faarufushi Resort & Spa – דלוקס הכל כלול. כחבר מוערך, יש לכם הזדמנות ליהנות מחופשה יוקרתית יוצא דופן זה.

המלון ממוקם באטול, מקום עוצר הנשימה,
מתוך המלונות במלדיבים המלון מציע חדרי אירוח ברמת 5 כוכבים הפונים לחוף הים המהמם. אתר הנופש מתגאה במגוון של מתקנים יוצאי דופן, לרבות אופניים בחינם לטיולים, בריכת שחייה חיצונית מזמינה ומרכז כושר מאובזר היטב. התפנקו במנוחה אולטימטיבית באזור החוף הפרטי או הירגעו על המרפסת עם נוף שובה לב. עם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, הסעות מ/אל נמל התעופה, שירות חדרים ואינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון, הנוחות והנוחות שלכם מובטחות.

כל חדר באתר הנופש והספא Emerald Faarufushi כולל חדר רחצה פרטי, בעוד שחדרים נבחרים מציעים יוקרה נוספת של מרפסת עם נוף לים. טבלו את עצמכם בסביבה השלווה ותנו לצלילים המרגיעים של האוקיינוס להנעים לכם במהלך שהותכם.

התחילו את היום שלכם בכיף עם ארוחת הבוקר היומית, המציעה מגוון של אפשרויות מזנון, קונטיננטליות או אמריקאיות בהתאם להעדפות שלכם. התענגו על תענוגות קולינריים במסעדת אתר הנופש, המגישה מבחר איכותי של מטבח ברזילאי, פיצה ופירות ים. עבור אורחים עם דרישות תזונתיות ספציפיות, אפשרויות צמחוניות, נטולות חלב וטבעוניות זמינות גם כן על פי בקשה.

הירגעו עם משחק ידידותי של ביליארד או פינג פונג באתר הנופש היוקרתי הזה בדירוג 5 כוכבים, המוסיף נופך של פנאי ובידור לשהותכם.

זוגות מעריכים במיוחד את המיקום יוצא הדופן של Emerald Faarufushi Resort & Spa – דלוקס הכל כלול, ומעניק לו דירוג מרשים של 9.7 לטיול רומנטי של שני אנשים. תנו לסביבה הקסומה ליצור את האווירה המושלמת לחוויה בלתי נשכחת.קחו בחשבון  העונה המומלצת לטיול במלדיבים היא בין דצמבר לאפריל.

עם מחויבותם למצוינות, Emerald Faarufushi Resort & Spa – Deluxe All Inclusive מחכה בקוצר רוח להזדמנות לקבל את פניכם ולהבטיח שהשהות שלכם תעלה על כל הציפיות.

שירותים במלון

בריכת שחיה חיצונית
WiFi בחינם
אוטובוס שדה תעופה
ספָּא
חדר כושר
חדרים ללא עישון
שירות חדרים
בַּר
אזור חוף פרטי
ארוחת בוקר

דילוג לתוכן