מלון ג'ואלי JOALI Maldives hotel

מספר כוכבים
5/5

על המלון

טבלו את עצמכם ביופיו הכובש של JOALI, הממוקם על האי Muravandhoo שבצפון המלדיביים, Raa Atoll. אתר נופש מעודן זה מתהדר ב-73 וילות ובתי מגורים על חוף ומים פרטיים, שכל אחד מהם תוכנן בצורה מהורהרת כדי לשקף סיפורים אינדיבידואליים ולעורר תחושת קסם מובהקת. התפנקו בספא JOALI by Espa, שבו סביבה טרופית מעוררת השראה לטיפולים מפנקים. הישארו פעילים במרכז הכושר, המציע מאמנים מומחים ונופים עוצרי נשימה של האוקיינוס בצבע טורקיז ושל החי והצומח הירוקים.

התענגו על תענוגות קולינריים בארבע המסעדות יוצאות הדופן של JOALI. מסעדת Vandhoo מציעה חווית אוכל בעיצוב מיוחד, הכוללת טעמים מדרום מזרח אסיה, סין, הים התיכון והלבנט. הרפתקני גורמה יתענגו על אפשרויות אוכל חווייתיות, ממרחי ארוחת בוקר מפוארים ומבחר מרשים של יינות ובצירים שנבחרו ביד. Her Kitchen מספק מסע קולינרי מותאם אישית, המאפשר לאורחים ללמוד וליהנות ממתכונים מלדיביים מקומיים.

היכנסו למסעדת Saoke, חלל אלגנטי שעוצב על ידי אדריכל המסעדה היפני הנודע Noriyoshi Muramatsu. כאן תוכלו להתפנק עם מטבח ניקיי בעודכם נשענים על מושבים מסורתיים של קוטצו או בטרקלין האלגנטי. המסעדה האיטלקית מציעה טעימה של איטליה בתוך גן העדן המלדיבי, וכוללת פסטות מאושרות לא, אפריטיביות בליני מרעננות ועיכול גראפה מענגים. Mura Bar, עם הביתנים המקסימים ותרמילי האינסוף שלו המשקיפים על החוף הלבן הטהור והים המנצנץ, הוא המקום המושלם להירגע וליהנות מהמאכלים האהובים עליכם.

ב-JOALI, האוקיינוס התוסס והנופים השופעים מספקים מגוון פעילויות מרגשות. צלול לתוך המים הצלולים עבור חווית שנורקלינג בלתי נשכחת עם קרני מנטה מלכותיות. חקור את המוזיאון התת-ימי ולמד על השפלת האלמוגים, או צאו להרפתקאות וויקבורד וטיולי יאכטה ודוני חכורים. צור קשר עם קהילות מקומיות ושקע בתרבות העשירה שלהן. לחובבי האמנות, JOALI מציעה מפת אמנות של המלון, המנחה את האורחים בסיור קסום בין הפסלים ויצירות האמנות הייחודיות של האי, שנוצרו באופן בלעדי עבור JOALI, בציד נבלות שובה לב.

ב-JOALI, כל רגע נוצר כדי להציע חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת, שבה טבע, אמנות ויוקרה משתלבים יחדיו בצורה חלקה.

שירותים במלון

בריכת שחיה חיצונית

אוטובוס שדה תעופה

חדרים ללא עישון

ספָּא

חדר כושר

מול החוף

בַּר

אזור חוף פרטי

ארוחת בוקר נפלאה

עריסות (על פי בקשה)

מידע על ארוחת הבוקר

קונטיננטלית, איטלקית, אנגלית/אירית מלאה, צמחונית, חלאל, ללא גלוטן, אסייתי, אמריקאי, מזנון

פעילויות:

מגרש טניס

חדר כושר

דיג

דילוג לתוכן