מלון גילי לנקנפושי Gili Lankanfushi Maldives hotel

מספר כוכבים
5/5

על המלון

בואו לחוות את התגלמות היוקרה והשלווה ב- Gili Lankanfushi, שם האירוח מדהים וסביבה עוצרת נשימה מבטיחים שהות בלתי נשכחת.
דמיינו את עצמכם בחום השמש ובפיתוי הים, והכל תוך כדי הנאה מהמתקנים המפוארים של אתר נופש יוצא דופן זה.
הישארו מחוברים עם אינטרנט אלחוטי חינם, קחו טבילה מרעננת בבריכה החיצונית המשקיפה לאוקיינוס, והתפנקו במנוחה בספא השליו.

ממוקם על האי הפרטי לנקאנפושי באטול מאלה הציורי, גילי לננקנפושי מלדיבס מציע גן עדן מבודד במרחק של 20 דקות שיט קצר בסירת מנוע מהירה מנמל התעופה הבינלאומי של מאלה. הנוחות של הגעה ליעד אידילי זה מבטיחה שהמסע שלכם יהיה ללא מאמץ.

כל בית מגורים ידידותי לסביבה בגילי לננקפושי מציג מרפסות שמש פרטיות וגן מים, המאפשרים לכם לאמץ את הסביבה הטבעית במלואה. בפנים, תמצאו מגוון שירותים מפוארים, לרבות טלוויזיה בכבלים/לוויין, נגן DVD ומערכת סאונד סראונד של BOSE לבידור שלכם. מכונת אספרסו ומיני בר מצויד היטב מסופקים גם כן, המבטיחים שכל רגע יתמלא בנוחות ותענוג.

הספא האלגנטי, עם רצפות הזכוכית שלו, מציע מקלט למנוחה והתחדשות. התפנקו בטיפולים איורוודיים מסורתיים וקחו חלק בתוכניות יוגה ממריצות. לאלו המחפשים עיסוקים פעילים יותר, אתר הנופש מציע טניס, טיולי יום באיים וצלילה, המאפשרים לכם לחקור את היופי מעל ומתחת לפני השטח.

תענגו את בלוטות הטעם שלכם במרתף היין ובמערת השוקולד התת-קרקעי, שם תוכלו להתענג על יינות יוקרה ושוקולדים גורמה באווירה ייחודית באמת. מסעדת By the Sea מגישה פיוז'ן של טעמים ומאכלים יפניים מענגים, בעוד שהמסעדה והבר הראשית מציעה מגוון של ממרחי מזנון בינלאומיים כדי לספק כל חשק.

זוגות מעריכים במיוחד את המיקום האידילי של גילי לננקפושי, ומדרגים אותו ב-9.5 מרשים לטיול רומנטי של שני אנשים. אפשרו ליופי ולשלווה של יעד יוצא דופן זה ליצור זיכרונות יקרים שיימשכו לכל החיים.

שירותים במלון

בריכת שחיה חיצונית
אוטובוס שדה תעופה
חדרים ללא עישון
מול החוף
ספָּא
מכונת תה/קפה בכל החדרים
בַּר
אזור חוף פרטי
ארוחת בוקר יוצאת דופן
עריסות (על פי בקשה)
מידע על ארוחת הבוקר
קונטיננטל, טבעוני, חלאל, אסייתי
אפשרויות עם:
נוף לאוקיינוס
בריכה עם נוף
מִרפֶּסֶת
פעילויות:
מגרש טניס
חדר כושר
דיג

דילוג לתוכן